niedziela, 14 lutego 2016

Podsumowanie tygodnia

Chociaż czas leci dla mnie tak szybko, że ledwo zaczyna się jeden tydzień, a już kończy następny to tym razem mam wrażenie, że ten tydzień miał co najmniej dwa razy tyle dni co zazwyczaj. A był to dość zajmujący tydzień, tak że praktycznie codziennie coś się działo, zaś z ważniejszych rzeczy wyróżnić można co następuje:

+ pozytywnie zdane dwa ostatnie egzaminy w sesji, o zgrozo, ustne!;

+ zasilony fundusz na operację wzroku, ponieważ sprzedałam drugi pierścionek z mojej złotej kolekcji;

+ comiesięczne sprzątanie wszystkich klatek chomików, co tradycyjnie rozłożyłam sobie na dwa dni;

+ podwójne urodziny, w tym jedne osiemnastkowe mojej siostry;

- 3 chomicze zgony moich najstarszych podopiecznych, w tym matki unikatowych sreberek;

- niepokojące zachowanie jednego z trzech sreberek, co nie wróży najlepiej z uwagi na jego wiek;

+ udana adopcja aż do dalekiego Olsztyna;

+ kolejna para nowych butów na urodziny i już nie wiem, gdzie je trzymać;

+ poziom 94. w Farmeramie, co jest nie lada wyczynem w grze, w której na tym etapie nowy poziom zdobywa się średnio raz na rok

oraz intensywne poszukiwania samiczki light/silver grey w toku, ażeby zdążyć jeszcze za życia Silvera... Szansa na to jest jednak taka, jak ta na trafienie czwórki w Dużego Lotka, stąd mój apel - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie, gdzie obecnie mogę kupić młodą samiczkę chomika ze zdjęcia poniżej, informacja mile widziana! Pojadę gdziekolwiek sięgają połączenia autobusowe KZK GOPu! :D


Nawet z Waszą pomocą szanse na jej znalezienie są niewielkie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz